trött o seg som bara den!

Var o hur kan jag vara så jäkla trött, kanske att man är på väg att bli sjuk... det var länge sedan nu så kanske det. Tråkigt att vara såhär. Man är ju inte direkt världens roligaste.

Kul helg! Lite span.. hihi! Farligt värre! Hahaa!

kanske han är söt o det! Flum!

julia.

årets grej melina!

fatta att det var kul med micken igår lr!?! haha VA ÄR DEN PÅ!?! aja vi sjunger en låt till hoppas att dom kan klippa bort det bara! haha underbart! du är klockren!!!

Till mina underbara vänner!

http://www.youtube.com/watch?v=QSqI3J2nlns

Texten är till er!! Saknad!

julia.

System nere

Både i huvudet o på jobbet. Fredag, men dte känns inte som någon fredag. Hur kan man göra för att det ska kännas som en fredag!?! hua..

Helt onödigt! Vilka människor det finns! Blir så arg!
http://www.youtube.com/watch?v=6JxVpEIp3zc
Men bra att min arbetskompis bror är polis och att han gav den filen till dom! Don har nämligen ingen gärningsman, men han som blev slagen hade anmält. O nu har dom bevis! HAHA Nötter är dom!!

julia.

Alva

Alva

Min underbara Alva!

Jag

Jag

Start

Första bloggen då, ja någongång ska ju vara den första! Känns Väldigt bra om man säger så. Har väl relativt mkt att säga. Haha typ.


Bra dag var det igår iaf. Det stora fettomongot förlorade ännu en gång o tjejerna vann sin match! Jätte kul! Rugby! Blir man sugen att spla när man tittar lr!?!? En del får allt vara med på den där uttagningsmatchen nästa år! Så man få sin dos av rugby! =) O han försökte psyka mig med sin arm. Haha det gick inte. Han blev nog mer psykad av att jag var där.. HAHA! Äckligt fetto monster! Fatta att jag slösade bort två år av mitt liv på han. O jag känner verkligen så! Han trodde att jag inte gjorde det! Varför bryr jag mig ens!?! Jo för att jag har ju såklart fortfarande känslor för honom. Kan ju inte dölja att vi var tillsammans i två år. Hur mkt jag än vill. HUR FAN KAN MAN BLI TILLSAMMANS MED NÅGON SÅ FORT EFTER!?! SVIN! O jag frågade endå om han var intresserad av henne. Han ljög. Som han säkert gjort om en massa annat! Svin igen!!!

julia.