lalala

ska ju hem på dop... o nu vet jag inte om det var den 17 lr den 18 dopet var... lördag lr söndag!?! synd att jag inte hade pengar så jag kunde boka biljett nu... de var nämligen billiga nu! kanske kan höra med bror om han kan vara snäll o låna till mig... ska bara höra med mamma först vilken dag det var o hur jag ska ta mig till bergen det är ju ett annat problem får åka kvällen innan lr något... äsch det där får allt david lösa åt mig haha... stackars bror får hjälpa sin lite smått hjälplösa syster!! haha hoppsa bara inte att dopet var på en söndag... för jag hade ju tänkt gå ut på lördagen! o fredagen haha =) måste ta igen det jag missat medans jag varit här... =)

julia.

vill jobba!

jag är ju här för att tjäna pengar! så jag hoppas att jag får börja jobba snart! dte vore askul att få det! kanske imån.. då är det ju 100 % underbart! då tjänar man ju 241,50:- i timmen det är rätt bra med pengar det!!! =)
annars så är det väldigt lugnt här på ön... inte allt för mkt att göra kanske men tur att david har filmer jag kan titta på! tycker bara att det är lite jobbigt med den där.. jaja det löser väl sig!

framme

jaha då var man nästan norska då.
fixat mig ett person nr som komemr inom 2 v o sedan så ska jag fixa bankkort o så har jag fixat mobilnr o allt... så nu jäklar. o tittat lite på fiskeindustin. så br ut... har ju sett den förr. var ju här förra nyår o hälsade på! =) det var göj! hehe
men nu ska man alltså leva här! hoppas bara att det blir bra o att det blir mkt jobb... annars så vet de fan hur man ska klara sig! aja bror får allt ta o ställa upp.. fast han blev ett par kronor fattigare nu när hans tv gick sönder.. när vi skulle titta på film... mysfilm! chickflick! =) love! o tvn han hade den var ju inte den nyaste direkt! haha nej 1800tals varning på den så det vara kanske bra det som skedde! hehe =)

saknar min alva o alla di andre där hemma! måste sluta tänka på norka nu... annars kommer det att bli jobbigt att prata! haha aja ha de!