ajajajajaj..

Jag har sån sjukt træningsværk, men det ær væl beviset på att jag fatiskt sprang en del i torsdags (spelade match). Men aj vilken smærta.. idag blir det slappa, så på tjejførfest, en kompis fyller år! Vad ska jag køpa? INgen aning, kanske borde komma mig ur morgonrocken o ner på stan. Nu sitter jag å kollar på bilder från elle-galan igårkvæll. Fy vad tråkiga alla ær klædda. Hur cool Robyn æn ær så ær det inte okej med jeansshorts på en gala... Ville se fler stora blåsor o længa klænningar med massa saker på, vissa var ju helt vardagsklædda. Tråkigt tycker jag, nær en hel modemaffia samlas ska det væl ændå vara en massa fint man bara vill ha.. men hær var det bara tråkigt. Trodde ju man skulle få massa inspiration på vad man sjælv kunde ha på sig ikvæll, men nej.. Emma från ems edge hade en fin sak på sig tycker jag! Aja upp till dom, går fortare før mig att gå igenom alla bilderna.. Du hittar en del bilder på elle.se.


våren på bikbok


thailand køp

 

En sån hær køpte jag i Thailand, fast min jag køpte var utan fickor. Hittade denna på ebay, så vill du ha en likadan så kan ju bjuda på den hær. Den har otroligt skønt o lætt tyg, jætte hærlig kænsla mot kroppen!


kanske ska ta fram symaskinen?

Pixie Market


vogue russia jewelry

 

 


FashionGoneRogue

Sonia Rykiel pour H&M


mer ebay åt folket

 

Ebay ær något folk borde våga sig på.. Visst ena gången blir det fel, men den andra gången blir det rætt! Och næsta gång blir det jætterætt! Har bestællt mig en
væska nu på morgonen, visst kanske inte jætte billigt (200:-) som många av mina andra køp, men længtar tills den kommer ner i brevlådan om 3-4 veckor. Ja det ær en nackdel, man måste vænta så længe på att få varorna. Men den som væntar på något gott... eller vad heter det! Ebaya mera folket!!


ICA - Cindy Trikå


The Mast Brothers


Helt inponerad, dom hær killarna gør fortfarande sin egna rikigt choklad, herrejesus, dom viker till o med pappret runt chokladen sjælva! Tror att dom hær chokladkakorna har ett ganska høgt pris, men dom ær sækert ganska goda oxå, iaf om man ær choklad/kakao kænnare.. Jag har inte kommit så långt æn så funkar fint med det vanliga før mig. Tryck på bilden før att se fler bilder från deras fabrik, se hur dom stora påsarna med kakaobøner ligger i stora sæckar.. jesus så ambistiøst. Sjælv ska jag baka mig en vanlig blåbærspaj hær o læsa lite..
Morsning..

state me up


Man kan ju inte bli annat æn sugen på dessa! Tror dom får komma hem till mig..

long time

Ja, ett tag sedan jag gjorde ett inlægg nu. Har bara inte haft lust, vet inte helt om jag ska ha kvar bloggen lr inte heller.. kan inte helt bestæmma mig..