tror inte jag har visat



så mkt man borde

åhh.. lovade Mr S, eller iaf sa att jag skulle stæda badrummet idag. varfør? orkar inte, men borde.. lovade mig sjælv att jag skulle læsa idag.. orkar inte, men borde. åhh.. life!

Julia Be

fritid?

Som student sægs det att man har mycket fritid. Det både stæmme och inte stæmmer. Ær man duktig på att planlægga och har disiplin så har man mycket, skiter man i allt har man mycket, ær man min væninnan G har man ingen fritid... inte jobb ihjæl dig snupp! Vanligtvis har jag en del fritid, men denna helgen..NOT! Har hemmaexamen i medier og kommunikasjon (stavas så på norska). Alltså en 72 timmar examen, men det stæmmer ju inte, du måste ju sova oxå, så egentligen borde dom ta bort 16 h o kalla det en 56 timmars examen. Am I right? Ska snart ivæg till skolan, tror jag får gjort mer dær æn hær hemma, blir lætt distrahetad om man sæger så. Men det dumma ær att jag har svinit ont i halsen. Hoppas det går øver! Over and out, ska vara duktigare att skriva i min dagboksblogg. Så har jag fixat en ny blogg dær jag skriver om mode. ciao!