sicken grej

fy o blæ. hur lyckas jag!?!
ute igår... hade først en kanon førfest hemma hos mig o emma. 25 pers... kanske lite mkt. men dte var ju kul så =) men iaf... nær vi skulle betala txin så gick ingen utav våra kort... så nskulle vi ta ut istællet.. bara det att jag o emma hade førvæxlat kort... så jag tryckte in fler kod tre gången o dom tog korttt, emma var lite smartare o tryckte bara inte fle kod två gången... så jag trodde de hade tagit mitt kort. men sedan kom emma i morse o visade att det var hennes kort... oj då... så jag hade kortet mitt o henne var taget... men sedan skulle jag kolla hur mkt jag ahde på mitt kort idag... då tog minibanken mitt kort oxå. fy... lite arg nu fast glad att jag får igen på skatten. åhh... hur ska jag klara mig nu då!?!?!?!?!?!?! år bara lyckas!


Kommentarer
Postat av: jezz&alvis

kommer du ihåg oss? vi saknar dej. dags o komma hem lite igen :-)

2007-04-25 @ 17:09:52
Postat av: Ulrika Henriksson

Jag gillar din blog!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback