date var det ja..

nej det var faktiskt ingen date idag, men de på Tullins café trodde nog att jag o Jakob var på date under fikan.. de frågade om vi ville ha två skedar till min lilla chokladkaka... haha.. det ville jag inte. ville ha hela.. fast det var grädden som var godast! hehe trevligt har inte setts på ett tag nu..

helgen var ok.. sverre var ju här så jag var rätt nöjd med bara det! =) lugnt på fredagen, jobbade sent, sedan så jobb på lördagen, sova o sedan ut. lagade mat till min lille man oxå! hehe. värsta husmoren.. hihi.

nej snart ska man väl sova. måste ju komma upp i bra tid för jag så jag kommer i säng ok tid imån. öppnar ju på onsdagen. härligt o sluta kl 15 var dag! =) mindre cash, men men.

julia heter jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback