klippa klippa klippa!

tack ska du ha lilla anna! kanontrivs med både min frisyr o min färg!!! =) så duktig du är... fast nästa gång går vi lite kortare tror jag allt... o precis när jag hade färgat det såg jag lite för mkt ut som min syster.. har ingen bra bild nu. men hoppas på att det blir några bilder tagna i helgen så jag kan visa omvärlden mitt nya härliga jag! =)

o min lille babe är på väg hit nu... det var inte länge han var borta.. men men haha.. så söt. komma mitt i natten, dey blir ju som när han bodde i oslo. jag satt med emma till sent på nätterna o sedan gick hem till han när jag o emma vädrat klart. saknar emma faktiskt.. tomt här hemma...

o då får vi se om det blir en liten tjejkväll i helgen hos mig! klart vi ska ha singstar oxå. mariann var tvungen att ah singstar så, hennes önskan min lag! måste bara fixa ett, men maria hade väl ett hemma tror jag... kanske hon vill ha med det hit när hon kommer eller att jag får det innan så sverre kan koppla ihop det! vore bra!

vad har annars hänt i veckan som var.. hmm inte mkt. jobb o sedan fest, jo jag o sverre var ju o bowlade i helgen oxå. nice det! vann en serie var o sedan åkte vi lite mc.. var ett tag sedan nu! härligt! saknat det oxå... dumma väder... varför kan det inte vara fint väder istället?? vore mkt bättre..

jaha... ska väl hoppa in i duschen nu... ta en bit o äta oxå kanske... ja det låter som en bra idé. annars ville väl inte sverre ens ta i mig med tång... hmm.. eller? stängde ju fisken idag då brukar man lukta lite extra. jobbade 8-21 igår.. gick bra, det var länge sedan jag var i kassan men att hoppa in 5 h sådär gick hel greit.

hohotjotjo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback