blir det noe bad eller?

ja först snack om frogner badet o nu blir det nog en ö. nice. inget mig emot,,,=) men det får gärna ske snart! jag var nog den enda som inte var ute igår så de vill väl ha sin lilla sömn. emma ville dte iaf,, fast ska hoppa på henne snart så hon kan ta kontakt med de andra o säga hur det blir =) klarar inte riktigt av att sitta inomhus... uff för det

uff käkade någon ny frukostblandning som skadade lite kontigt. det var de gröna fröna som var i som inte var så nice. men men har jag köpt det så ska jag äta upp det!

igår var jag så vuxen kändes det som, dels kläderna o sedan att jag inte drack en droppe... får ju inte. jaja.. men det var en härlig dag/kväll. jag o sverre tog oss till maria o robert o där var det grillning.. mkt gott på den grillen!!! nam nam! sedan var det chill o happy feet! mysig lite pingvin. sedan var det ut o gå i det fina kvällsvädret. det tog oss till peoples, där jag beställde vatten, sverre cola, maria drink o robert öl. sverre o jag kände oss som ett kristet par eller något annat som gör att man inte dricker o tvingar mannen att inte dricka för medlidande./sverre körde det var därför han inte drack).. jaja.. sedan gick vi o köpte glass o gick hem o tittade på tv o sedan åkte vi hem o sov, visst klockan hade hunnit bli halv ett o vi var hos robert o maria vid halv fyra - fyra... men kände mig så vuxen o sofistikerad. hehe
1-0 i vuxen poäng till julia. fast jag har ju lite klubb o bonus kort oxå... ica o sedan trump som är norges motsvarighet... jaja.. ska skaffa mig fler vuxen poäng.. i form av att börja plugga är det inte på tal om, men kanske något annat? ajja det får vi se senare i livet... nu börjar myrorna krypa i mig så nu måsyte jag ut... men tunna moln, aja det har väl inte hindrat någon innan.. ;)

en sak bara, väck inget hopp/ingen lycka om ni vet att den ska släckas snart igen. tänk före..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback