hur hamnade jag här?

trodde inte det skulle bli som det blev igår vill jag lova... my ggoooooddddd... jesus amalia.. hur ska detta gå? är så bakis nu. inte så smart... men det är iaf bättre nu än vad det var för ett par timmar sen då det blir ju bättre.
ja jobbade, gick hem o fixade mig lite.. gick till sofia. trodde det skulle bli en lugn ute kväll.. vi skulle på så många ställen, grejen var bara att vi blev lite salongsberusade gick till evergreen o kom inte längre... efter ett par timmar så har sofia gått hem( fick sms av henne idag: "vad bråkade vi om?" ehh.. hon var nog en del full så jag fick svaret på varför hon gick hem, för vi bråkade inte alls...) o jag kände ingen annan där. som tur var är det en liten bar med mycket folk. så jag hittade mig en massa människor jag kunde prata med. bra det! hehe o lite kul bilder... full som en kastrull,  men kul hade jag! uff.
hittade cola, choklad o chips när jag vaknade.. oj da... haha. o mobilen sprucken,, jajaimage52
image53
image54
image55
image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback