jag är blå

dumma dumma sverre. trampa på mig o sedan till råga på allt.. putta mig ner för landbryggan.. jaja ont idag. men det var väl inte meningen... eller? =)
men fy vad bra det var igår.. fast lite för lite gratis alkohol.
först åkte vi taxi till Thore o partajade loss där i tre timmar. ashärligt o bara sitta på altanen i finfint väder o sedan taxi till hamnen o på båten! o där fick vi mat, vilket jag knappt åt, sedan så var det dans o annat kul! jag o marte sjöng kareoke ! haha fy... men alla andra på hela båten sjöng ju oxå med så det var inte sp farligt. jag ska inte vara i närheten av en mick alltså... o det var ju inte lite folk på den båten jag jag ju si... men vi var grymma! hehe

nähe. nu måste jag gå ut, är för bakis för o sitta här. jag o sverre ska till parken o bli lite bruna! underbart väder idag!!!!!!

image33 dom från vårt meny som var med =) o vi var digg o bäst o allt det är =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback