jag hoppar på rosa moln!

jag har haft som han sa: en perfekt dag!
det hela startade med att vi satte oss på mc:n o körde ner mot drammen, sverre skulle på jobbintervju. vi hade oss lite tid så vi tog oss en kaffe på ett kafe sedan skulel han på intervju. medan han var där fick jag en liten chans att strosa omkring i drammen, fin liten stad det. sedan får jag ett samtal från en jätteglad sverre. han fick jobbet. ;) grattis grattis! sedan bar det av till berger. vi körde längs kusten. helt underbart vackert. sedan var vi frame. hämtade båtprylarna o sedan ut på vattnet. där blev ju sverre hungrig med en gång så vi körde till en liten gästhamn i en jätte söt by som påminnde om utlandet med sina små butiker o lanthandlar... handlade lite lunch o bagav oss ut igen. på vattnet stängde vi av motor o bara flöt... nice, solade, åt o bara hade det helt underbart! verkligen helt mysigt! =)
sedan åkte vi till svelvik o köpte oss en baguette o åkte hem till sverres föräldrars hus o åt, gott gott! resan hem var oxå ganska bra, bara att jag fick så himla ont i rumpan... o nu sitter jag här o bara njuter o tar in allt från våran söta lilla dag! imån blir det till standen o kanske ta årets första dop? ja vi får väl se hur det blir med det.

nej nu ska jag dicka lite mer iste o bara gotta mig! =) jag fick köra båten! hihi! vi kom frammåt!

image43 sverre
image44 berger
image45 berger
image46 sverre
image47 julia
image48 söt
image49 la båt
image50leva livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback