klippor, sol o bad

ännu en kanon dag har man haft då..
har varit med ett stort gäng o badat på en ö. vi tog en båt ut till någon ö jag inte minns namnet på. men där var det asnice. klippor o en sån där trampolin. hoppade faktiskt.. =) duktig jag är.. låg där länge o gottade oss! nice som fan! fast ska väl hålla mig lite ifrån solen snart... o jag känner alla salt vatten kallsupar jag fått idag... magen tyckte inte om det... uff.. jaja.. vatten o så går det över =) men färg har man iaf fått lite. känns konstigt o vara brun den 10 juni. det är inte varje år man är det... o jag har inte varit utomlands.. eller jag är ju utomlands, men inte i de nedre länderna.. nu ska jag bara chilla hela kvällen o njuta av ännu en bra dag i oslo!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback