myggan o karatekid

emma: det är en mygga här inne...
julia: oj da
emma: jag tog den. fatta att det är jag o karatekid idag...

o vi kom på att ett annat ord för dressyr: cp-häst.

många konstiga spår vi har varit inne på idag... haha, elvis, idola, emmas house, julia, eklektisk, ja det mesta hinner man med när man flätar ett hår... =)

men måste kanske skriva något om min lilla sverige tur med mannen... =) heltunderbart! räcker det? det är så mkt jags kulle vilja skriva att jag inte vet vart jag ska börja. mkt kul hände.. sverre cyklade omkull. brännboll i regnet. party i köpingsvik med megadunka högtalare o en husvagn som rörde sig mystiskgt när en kille o tjej var där inne - twice. alva. borgholm. regn. mamma. syster på cd-skiva. dvärgmidsommarstången. minigolf. roomservicebussen. o mkt mkt mer... tack till sverre för att han följde med o gjorde resan kanon!

nej nu måste jag sova... more to come om resan.. kanske.. just nu har jag den i mitt minne o ler mest. =)
uff det gör lite ont i hårbottnen, aja det får jag ta. ehhe är ju nästan en pingla nu... iaf en indian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback