ny dag ny tid

fy igår trodde jag att jag skulle tråka ihjäl mig.. fast bra när jag försöker o spara pengar inför sverige. oj vad jag vill hem nu! hem till familj o vänner... dumt bara att vissa åker iväg så jag inte får se dom, men en del är ju kvar så det kommer ju att bli nice! =) frågan är bara vad som sker på midsommar. midsommardagen blir väl strand.. men annars då? undra om lördagarna på strand är på samma sätt som på söndagr att man kan komma tidigt o hämta stämpel o sedan gå o lägga sig i parken igen eller om det är så att man måste stå himla länge i den kön, för den är ju en del lång o midsommarhelgen är ju inte en liten helg för borgholm heller. aja det löser väl sig. nej om man skulle ta o fixa till sig lite nu. snart är det ju jobb som gäller. uff för mitt schema i juli... BLÄ!!!

image51 min dröm t-shirt, ska nog köpa den ändå... ja why not??

http://www.80stees.com/

bra sida denna! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback