pegasus

gjorde ett test "vilken fantasiskapelse är du" o jag blev:

Pegasus

Du er eventyrlysten og positiv. Folk vil henge med deg fordi du er det mest vidunderlige som finnes! Man kan alltid stole på deg.

vet inte hur detta stämmer på mig, men det lät bra iaf! =) hehe känenr mig rätt nöjd.
vilket underbart väder det är! så underbart! igår var vi i frognerparken o slappade helt nice! jag sverre o två workmates. härligare stunder får man leta efter. det är väl detta man vill göra hela sommaren, inte som idag o jobba. fast börjar ett imån då ska jag väl hinna med lite sol o på onsdag o torsdag är jag ledig... onsdag ska jag sola! o på torsdag blir det heladagstur! =) ska bli så himla mysigt! längtar! måtte bara vädret hålla i sig, men något annat kan man väl inte tro. men man vet ju aldrig. jaja.

fick reda på en massa som jag missat på båtturen. skvaller är så kul! inget jag vill skriva om här för det har ju inte hänt mig, men dte var smaskigt vill jag lova! hehe

nej snart kommer emma hem från sin sverige tur. ska bli gott o se henne igen! =) o hon har med sig kyckligt! gott gott! hehe o snart ska ju jag hem o mr s ska med! wheiii! kommer bli så göy! mamma sa något om att vi kunde vara hos mig!?! är ni på nina o gänget!?!?! vore askul!

image34 Frognerparken

image35 här oxå

image36 grillning

image37 härligt värre

image38 sommar o sol

nej nu ska jag bli lite fräsch innan emma kommer! ha en underbar fortsättning på kvällen för det ska jag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback