så synd..

emma o jag hittade en rätt fin kille, på bild iaf. emma blev såld.. hehe jag? jaja.. o han skulle ha en spelning, men nu fick vi mail om att den inte kommer att bli av. så kan man väl inte göra? jaja våran måndag blev förstöd..
image32

där var iaf den konserten vi skulle gå på, som inte blev av.

så nu får vi hitta på något annat. åhh lön snart. som man längtar varje gång. fattar inte vart jag gör av mina pengar. hmm någon som stjäl ifrån mig?

uff inte sovit en blund i natt alltså.. den här lilla sjukan vill inte gå bort. stackars mig. bara det inte är så i natt oxå. vill vara pigg o glad till båtturen, bara det inte bli regn, men de står att det inte ska regna i avisen iaf. så vi får väl se. o söndag ska bli kanon! längtar! fast hru kommer man må? ehh ja det är väl ett annat bekymmer. o har varit snäll mot björn idag o sagt att jag kan jobba ett par timmar på min lediga helg. snäll jag är. annars kommer jag väl bli försoffad ändå, fast det ska ju vara ok väder o så är det ju musikens dag. bra dag idag på jobbet iaf. tiden gick lika fort som vanligt i bageriet när jag öppnar.. nice! =) fast vaknade 06.38 idag. inte bra. fixade mig väldigt fort vill jag lova.. för jag började ju sju. tack o lov att emma lät som hon skulle ta sönder hela toalettstolen i morse, annars hade jag inte vaknat! tack emma!! kom till jobbet o loggade min klockan 07.00! då hade jag varit snabb!!!

en sak bara. HATAR JAMBA! de är så jobbigt. o vilka jobbiga reklamer o vem är så dum så de ens "prenumererar" där ifrån? ja det finns ju nötter överallt.

om man kanske ska ta sig in i duschen o sedan ta sig ut i det uffiga vädret. regn o blä.. men men ut måste jag ju! sofia ville ta öl, men det vill inte jag, vill bara sova. aja.. ska hem till mr s o sova lite. låter som en bra idé undra om han fick ledigt på midsommar. o mamma sa att en liten fest kunde jag ju ha! 15 pers helt ok midsommar! whheiii!

snyggkläning på mtv nu! sjuksnygg var den! vill ha! aja hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback