sjuk igen?

när man har haft urinvägsinfektion/blåskatar o antibiotikan inte hjälpter kan man istället få:

Njurbäckeninflammation (Övre urinvägsinfektion)
Njurbäckeninflammation är en urinvägsinfektion orsakad av bakterier. Men den är allvarligare eftersom bakterierna inte stannar i blåsan utan sprids till njurarna och ibland ut i blodet. Hos vuxna ger tillståndet typiska besvär som problem att kissa, hög feber och smärtor i ryggen eller utmed sidorna.

o allt detta stämmer på mig. lagom kul. inte. hade en natt i helvetet i natt. trodde jag skulle dö. uff. men idag är det ok. vad är det som händer lixom..? o fast lege har man ju inte så vad gör man. har nog bränt mig lite idag oxå. fast jag är ju inte min mamma o kan sola jämnt. utan jag måste ju passa på när jag har ledigt, ingen dålig dag o ha ledigt på heller... ska suga i mig varenda liten solstråle imån... idag får det vara nog... får tänka på min lilla hud lite iaf, ska väl inte shocka den helt totalt första soldagen...?

men men nu kanske det har blivit krabb med att sverre ska med hem. bossen på jobbet bara tar folk hit o dit när de lovat att vara på hans vakt... fan jag blir så arg... men får lösa det på fredag... eller imån... sverre ska med, det är redan bestämt!!! så är det bara!!! japp japp! annars lir jag väldigt pist off!!!!!

kanske ska ta mig till läkaren ändå.. jaja vi får la se ikväll hur det är..=) när är det ju finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback