håll i glaset

ja då har man nog blivit drogad oxå... varflr ska saker hända mig!?! lilal stackars mig... man blir inte komafull på fyra öl o ett glas vin... det finns bara inte... inte när man som jag ätit oxå... fattar inget. o fattar inte heller varför man gör något sådant. arg o besviken... min chef fick gå runt o bära npå mig.. för jag kunde inte stå själv lr något. åhh! alltid hålla i mitt glas!

så ska man nog flytta oxå... det ska bli intressant det med! ema är kul så det ska nog gå bra! inte för att jag tror att det ska bli dåligt, men jag fattar inte varför hans ska vara så elak o inte låta oss betala hyran den 10 varje månad... då får jag ju lön... dumma gubbe!!!

trivs som bara den på jobbet! lön på fredag... o på söndag ska jag på skidtur.. underbart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback