Håller tummarna

Håller på att färga... utan tt emma vet om något... bara hoppas o ber till gud att det blir bra... jag litar på det mamma sa o sitter o vaktar på sista sköljvattnet nu... hmm får la se om det blir bra.. ska ju färga två överkasst till. Ska ju ha det som överdrag på våran nya soffa.

Härligt att sluta vid tre imån... Hoppas bara att det är fint väder så att jag o Maren kan gå o ta oss en liten öl... O kanske flera senare på kvällen... Men kanske ska spara mina pengar lls jag komemr hem så jag kan spendera på sådant vi behöver till lya... samt resan... tillbaka. Bensin är ju dyrt numera vad jag har hört... blä...

Annars är Oslo bra.. Skulle bara kunna tänka mig ett jobb till.. LIte kvällar o helger eller på mornarna innan jag börjar jobba på mitt andra... När jag börjar sent vill säga inte har ett jobb innan när jag börjar vid sju... Ehh så vaken är jag inte, men det är helt sjukt... jag har verkligen blivit mer morgonpigg sedan jag flyttade hit... vet inte riktigt vad som har hänt, men jag har verkligen det! fast inte alltid, men helt automatiskt så vaknar jag vid åtta. Vissa mornar går jag uppp då andra inte... men men jag vaknar ju då iaf... hehe typ.

O ska bli så kul när mamma o systeryster komemr hit... ska visa dom så mkt... då har dom lite emr koll på vad jag gör om dagarna samt att de får se vart jag jobbar o bor. Wheeiii! Kul ju!!! =)

Tycker Alva o Jezzi o Madde kan komma oxå! Madde får komma på sin födelsedag tycker jag allt... Det är då vi har planerat att ha inflyttningsfest,,, eller inte på hennes dag, men dagen efter. För det blir väl lördagen!?!

Annars var maten min väldigt god idag! Tack SevenEleven... Hehe virrigare karl får man leta efetr än han som jobbade där inne,,, haha.. Jag o Kicki blev riktigt förvirrade av han... Så snurrig. Haha

O jag ska få mina ben! Whheeiii!
Hela helgen förspäckad när jag kommer hem. fast kul det med o åker ju tillbaka på måndagen... måste hinna förbi farmor med! =)

Ha att!image4Mitt Jobb! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback