helt slut o mer kommer det til o bli...

helt trött nu. började ju vid 7 imorse... seg som bara den. tre koppar kaffe hann jag med till klockan tolv sedan sa jag nu är det nock. fast kanske skulle behövt en till... jaja.. sedan var det att hämta ett kylskåp, men inte för att jag bar något, men allt var så uppspelt.. tack tarek, per o tomas =) sedan så åkte jag o tomas en runda till med alla mina saker plus lite till av våra gemensamma saker.. o vad det var grejor... o sedan upp med dom o jag ska tillägga att jag bor på 5 etage, 9 halva trappor... stackars alla.... sedan förbi bislett kebab. mmuummsss! gott emd kyllingkebab!
så nu bara chilla i sängen här på brugata... fast imån ska jag sova på oscarsgate! =) åhh vad jag älskar min nya lägenhet. färgat övertyget till soffan nu oxå... svart svart svart! underbart! nu komemr det bli fins fisken alltså!
bara hämta lite grejor hemma så kommer vi att ha det helt underbart!!! =) jag o emma! visst många är välkomna! =) nästan alltid! hehe..

vill höra av mig.. får jag!?! inte så smart kanske... men vill. det kittlar i fingrarna av att få skriva ett sms..

bara lite klantig idag.. men mkt stress på jobbet. alla hittade ju varor till mig överallt.. så min tid som jag skulle haft till o baka bröd gick till att springa runt o jaga dom.. fast jag fick ut både kakor o bröd o baguetter o tårtor i tid... nästan iaf... smakspröven var väl inte riktigt i tid, men allt annat... komemr jobba sen tisdag! helt underbart!!!!!!!!!!! titta! se men inte röra. men rätt stolt över att jag bara lyckades få lite papp i huvudet, slå i huvudet i en pelare o klämma fingrarna.. men det är charmigt va!!?! får intala mig det iaf...

men imorgon blir ingen rolig dag... hoppas att den går fort.. jobba på meny först. 11-19 sedan som bartender från 20-?? 04 kanske...?? sedan till nya lyan o sova i några timmat för att sedan börja jobba vid 9 på meny igen... jaja, man lever bara en gång o nu behöver jag verkligen cash. dricks here i come! hehe hopper det iaf!

åhh vänta på emma nu... roomie kom nu.. men hon slutar först om typ en timme.. trött ju.. jag lovade att vänta så det är bara att vänta får väl roa mig bäst det får.. undra om jag kanske kan byta lördagar på meny? så jag o emma har fri samma dag.. rätt bra att ha det så man kan fixa ting o så... hmm kanske. aja får se.
tjollahopp för idag!

Kommentarer
Postat av: Affe

Är ju en jäkla tur att du har mig som sällskap på msn när du behöver sitta uppe och vänta på Emma ;)

2007-03-22 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback