me and my

nu luktar det typ brandrök här inne.. var sker!?! hmm... måste väl ta reda på vad det är som händer. men alla är så förkylda så de kan väl inte lukta.. jaja kanske inte är något bara en till inbillning i mitt lilla huvud.. hehe.

Jobba dag ut o dag in. Pengar behövs ju verkligen... NU är det verkligen inget spar för mig, Utan bara så jag kan leva typ... usch... kanske man ska välja ett servitris jobb trots allt... för att då kan man ju lägga undan mer pengar... fast jag skulle kunna tänka mig att ha det so extra jobb... fast vill ha ett sn på sommaren när det är uteserveringar det är där de stora pengarna är... om dte nu inte är en fansy restaurang...

dumma thores bil... gå sönder när vi ska hämta kylskåpet... hade gärna fått det hämtat i denna veckan så jag kan flytta till helgen. vill här ifrån en hel del.. saknar man stället kan man ju alltid åka hit för det är ju vårt tills sen sista... hehe så är det ju... ingen ska få någon inträde före det vet du.. bara för att vara såna! hehe..

o kanske jag ska kräva mina ben av det lilla fettomongot... jag har ju betalat för de benen... ska jag nog göra där för att... bbbbitch ja vvvvvissst!


Kommentarer
Postat av: Affe

Så grodan utan ben ska kräva tillbaka sina ben? :P

Men känner jag dig rätt kommer du vara hopplös i alla fall ;)

2007-03-14 @ 14:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback