on eller off... förvirrad..

råkade skicka ett sms fel idag, men det gjorde det ingenting. hade gärna haft mer kontakt.. väldigt mkt med.



trevlig dag idag... fika med tarek o middag med jakob.. soligt väder oxå.. o slutade vid 15 =) underbart!

inte en dag som det var igår iaf... fastande med osttuben i dörren när
jag skulle klämma ur osten... vi har kodlås på dörrarna o kan inte
chfensdörrskod... haha... kul när de kom upp o såg vad jag hade
gjort... o gick in i ett stativ två ggr o in i en dörr en gång o fick
papp i huvudet.  men men såna dagar ska mn ju ha... fast jag var mest
fnittrig... hoppas på en bra dag imån igen.


fast köpte mig en agenda idag svart stor billiga sak som kanske kan hjälpa mig hålla reda lite mer på mitt liv... för de byter ju jobb tider på mig hela tiden.. jag kastas runt överallt! snart jobba tisdagkväll igen. se men inte röra... ;)


hålelr tummarna att tomas kan låna bilen så vi kan hämta ett kylskåp
till mig o emma... hittade ett!!! ringde med en gång...! =) fick det
whheeeiii! hoppas allt går som det ska. ska bara fixa bärhjälp nu. vart
är alla stora starka karlar när jag behöver dom...!?!



nej nu ska jag se vad det nya freaket i kollektivet sjunger på för
låt... haha han sitetr med en synt o spelar... haha. tönten själv är
han... hahahahaha jaja... ska inte vara så elak! haha bara lite!



sova snart oxå... börjar ju trots allt sju imån! =) fast då får man ju sluta tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback