så hände det igen..

vet inte hur jag lyckas, men trillade ner för en trappa igår... haha klant julia... stukat foten. smart... not. haha men ja det är väl sådant som händer ju.. annars var man kul igår. kicki o jag hade asgöj! whheeiii! andys tror jag att det hette där vi var! mkt folk o trevliga människor =)

flyttade inte några grejor,.. tog mig bara en liten titt i lägenheten. den stod kvar o jag vill flytta in nu. KYLSKÅP!!! NU! TACK!!! vill vill vill!!!! sedan vill jag ha de grejor jag har i sverige nu! mkt man vill, kan inte få allt... men snart!!!

Kommentarer
Postat av: Affe

Var det på fyllan du trillade? I så fall har jag rätt att kaxa lite med dig. Men annars tycker jag faktiskt synd om dig, det vet du :P

Tycker du ska vara lite aktiv och svara på de kommentarer du får hör förresten. Lite kan man ju kräva av dig ;)

Ha de bra! Så hörs o ses vi ju.

2007-03-20 @ 23:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback