Underbara liv

Älskar min nya lya... Vi kommer att få det helt underbart! Jag kommer trivas så bra... stackars boxdelivery idag... de fick bära upp 2 sänger en soffa o en garderob upp till 5 etage! stackarna... de var helt slut efter... Längtar inte tills jag varit i Sverige o hämtat en massa saker... Då komemr jag o emma att ha det en del jobbigt med allt konkande... Fast det kommer att bli väldigt bra i slutet! Wheiii! nöjd som få!

O nu har jag bestämt mig om andra saker oxå... Ska bara framföra det oxå... bäst så... Jag kan behöva det just nu med mitt liv o så... Bara jag lixom! Länge sedan!

O snart så ska jag hem igen. Mamma lilla saknar ju dig! Samt alla andra då! Min sötis Alva o så får jag träffa min nya kusin Julie för första gången! Så söt hon är!! Vackra unge!

Nej nu kanske man ska ta o sova.. Ny dag imån... Ska sova länge börjar ju vid ett. Då kan man sova ett tag- Fast ska gå till jobbet imån. En walk på ungefär 30-40 min.

Hade velat haft en biljett till efterfesterna hos Snoop o Diddy idag, men efetr som jag är så seg så har jag inte kollat det... Lite sent ute nu... eftersom de håller på nu... Haha bra där julia.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback