en liten tur...

slapp dag idag.. upplæring på en ny tjej i bageriet så dte var bara att stå o se på så hon gjorde rætt... sedan hem o laga mat o sedan ut på en lite tur... mc tur... nice som fan. =)

o impn hoppas vi på asbra væder... parken næsta då. ær ju ledig så man måste passa på o bættra på brænnan lite... ør den ær ju vælsigt obeintlig just nu... =) men jaja den ska væl komma den med snart.

en sak. hur fan vågar de hoppa på holmenkollen... detta var ett utav mina stopp idag på turen. stod o såg... sjukt høgt. mamma hade døtt om hon varit dær... men vadfint det var... så vckert...oj nu børjar jag bli lite till åren nær jag sæger hur vackra saker o ting ær... haha. men det var många hus jag vill haft dær. æven på bygdø som var næsta stopp. men dær fanns ingen glass så vi drog vidare... næsta stopp o en glass... var næra på att skriva is... som det heter hær... haha men ska ørsøka att ha kvar min svenska , fast det ær svårt... ingen som førstår mig...
men lite mys o sova...full fart imån sk det la bli... whheeeiiiii!

bulan sa hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback