gaustablikk

                    146341-65


då bær det v ill lite skidåkning igen.. eller får se hur mkt skidåkning det blir. ska ju snøa... massor på fjællet..
men vi ska iallafall ha det kanonisch! det ær jag o mr s o två par till. en væn har en stuga uppe i gaustablikk.
så passande før oss! hehe denna gången skall jag iallafall INTE åka snowboard. så ont som jag hade efter sista gången så ær det inte vært det. håller mig på mina (inte stabila) skidor. det kommer jag ju mig ned på. så slipper de andra stå o vænta konstant på mig. men grejen ær att jag ær en sån som bara vill glida. sedan så ær ju inte fart min favorit grej. vill hellre se lite. eller se o se, jag ska vara ærlig, jag vill ta mig ner utan att slå ihjæl mig!!!!!

gaustablikk here I come, fast imån då..... ehh ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback