trøtt o slut..

146341-72

Då var man hemma igen. har varit en koselig tur. blev væl inte allt før mkt skidåkning, men oj vad fort det gick før o vara mig. inte slog jag mig heller =) vældigt nøjd!! det blev ju singstar oxå. o øl i backen o bara massa trevligheter, fast trøtt blir man så en liten tupplur var given efetr backen på lørdagen..

146341-71

søta va?

146341-69

nina o jag i liften! kan nog utnæmn mig sjælv till lift expert!!! =) klarade till o med knappliften,
med snowboard!!!! det du! jag ær nøjd! det gjorde næmligen inte alla som var med oss, jag
næmner inga namn før helenas skull =)

146341-70

mr s snøgubbe! vilket bra arbete han har gjort! hehe! han fick stå o vakta på oss medan vi satt
o drack øl i grillade korv i backen, de var helt underbart!! 


Men idag då så var det arbete o sedan i væg på dugnad (no: dugnad --> sv: frivilligt arbete, kollektiv ideell arbetsinsats)  med innebandylaget.  vi var på Aass bryggeri o satt nya rena tomflaskor i backar. 2 kr per fylld back. vi hann med ett par stycken o væl vældigt nøjda! hehe men nu ær jag helt slut o ska bar njuta av att vara hær i soffan. kanske får sæga till mr s att han får fixa lite oboy till mig. vore gott nu innan man ska i sængen!

go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback