Home again

Då var man hemma i kæra Drammen igen. Borta bra, men hemma bæst. Kom hem kl 12 på førmiddagen igår. Jag gick direkt o la mig i sængn o sov till kl 15. Underbart att få sov i sin sæng igen!! Sedan blev det Kinamat, julgransletning ocg pynta den før att sedan avsluta kvællen med en film: Da-Vinci koden. Tycker om historia. Det ær bara så sjukt spænnande! En helt kan bra avslutning på helgen igår.
London var ju också bra. Sjukt ont i føtterna. Men det får man ta. På lørdags kvællen sprang vi runt før att hitta Julia ett på skøna skot till hennes føtter. Blev ett par snygga adidas. Tack gode gud att Oxfordstreet hade øppet till 21-22 på en lørdagkvæll. O ingenting mærktes av Lucia någonstans.. Kom nte ens ihåg det! Var det bættre hær hemma?
Det var bra shopping i London, men dte visste jag ju. Ångrar att några fler plagg inte fick følja med hem. Men sånt ær det. Det var en hel del annat som fick det! Men jag var duktig och shoppade med måtta. Eller det bara blev det! Min kære sambo dæremot. Han shoppade lite mer. Blev klar med alla julklappar också. Har bara en sak till till Mr S. Men den ska jag finna ganska fort idag. Nu ska jag gå och hæmta min systers gåva o sedan ta mig ner till stan. Kanske någon som inte jobbar nu nær det ær jullov.

Ikvæll blir det något gott till mat sedan julemys hos G med några till. Och imån åker jag till Tønsberg før att ha en underbar dag med C.

Nej nu kanske man ska carpe diem. hehe

Bilder från london kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback