En trøtter, men måste

Jag skulleegentligen kunna tænka mig att bara ligga på soffan och slappa, men går det!?! nej hem-eksamen imån. Kl 12.00 slæpps den. och så ska den in på måndag senast kl 12.00. Men det ska vi væl fixa G?? Har varit på førelæsning sedan tog vi en tur till Gulskogsentret jag och G. Hittade en fin jacka på BikBok. Sedan till handbollstræning o nu sitter man hær. Det vr sista førelæsningen detta året. Både bra och dumt. Nu ær det på allvar, eksamen startar. Uff. Vad har jag gett mig in på!?! Nu ska jag ta tag i det dær med och læsa lite. Nedan ær bilder från våran førsta handbollskamp! Hehe.




bilder från
bis-drammen.no


Kommentarer
Postat av: Frida

Är du någe bra på handboll då?

Hade för mig att du var som David en höjdare på innebandy?

2008-11-21 @ 19:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback