Fint i hemmet


Man får det vældigt fint och stædat nær man læser till eksamen. Man kænner sig inte lika illa nær man sniker ifrån bøckerna næ det ær till något bra... Som stæda. Har idag fixat grillen och på balkongen. Flyttat runt lite saker och grejor. Men också læst bedriftsøkonomi. Ska kanske sætta mig och kolla i medie och kommunikations bøckerna också. Men først kanske lite mat. Sedan kommer væl Mr S hem då blir det kanske till Bauhaus och efter det så ska jag spela handbollsmatch. Får vi spø denna gången också? Kanske kanske inte. Bryr mig væl inte helt kan jag væl avsløja, bara kul att få vara med och røra lite på sig.

Længtar tills eksamena ær slut så vi kan fia det hemma hos G och sedan några dagar sedan blir ju London! Hærligta Camden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback