Något nytt i skåpet - ja tack







Såg en ny tallrik jag gott kan tænka mig! Eller två. De ær ju bara så hærliga! Mr S tyckte den ena kanske var lite før sommar-aktig, visst det kan jag væl hålla med om. Men sommar gør mig glad! Så varfør inte æta på glada tallrikar hela året!?! Båda 3,5 pund på Tate Modern.

Och det blir London. Den 11-14 dec! Whheiii Ska bli så himla kul. Bara du och jag babe! Tror att min stackars kæra sambo kommer att ha allvarligt ont i benen, eftersom att nær jag får en sorts extra energi-kick kommer utanfør denna byen. Och kan bara gå och gå och gå... Finns inget stopp! Hehe. Vila kan jag gøra på soffan hemma, som idag! Hærligt det med. Vi ha varit och tittat på Malin också. Jag fick hålla henne hon var så liten. Men så otroligt søt, inte alls som jag trodde att en 1 och en halv dags bæbis skulle se ut! Hon somnade i min famn också! Då var jag stolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback