Nu kommer paniken

Fy fan. Varfør børjade jag på skolan. Jag sitetr och læser, har læst hela jækla dagen. Men hur mkt kan en hjærna ta in under en termin!?! Kolla på gamla eksames oxå. uff och fy. Fattade ingenting nær jag læste dom.. Hur fan ska jag klara mig igenom denna tiden!? Har jag tagit mig vatten øver huvudet. Det ær mer ocg læra æn vad jag kunde tænka mig. Ska jag hålla på såhær i tre år? Kanske bara ska skita i allt och børja på lagret ige. Dær hade jag det fredfullt och bra. Hade pengar varje månad. Men nu!?! Bara kaos.... Blæ.... Hjælp. Någon som vill ha en studiepartner i panik!!??! Næsta termin blir det annorlunda upplægg før mig. Yes då ska jag vara ænnu mer sturkturerad och duktig. Fick en smærre shock nu. åhh.. nej nu måste ja tillbaka till bøckerna.

Kommentarer
Postat av: din lillasyster

Jo visst , vi kan ha studiepanik tillsammans, jag har ju då hoppat av frisör, men går kvar med klassen för att få mina kärnämnen. Jag kommer ha gtt 2 år extra på gymnasiet :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback