och snøar det igen

Skit, vad ska man nu ha før skor på sig imån? Har ænnu inte skaffat mig ett par vinterskor. Hittar verkligen inga som jag får ett "måste ha begær" av. Kommer væl kanske aldrig, har aldrig typ haft det heller. Men måste ju ha det så det ær væl bara att fortsætta och leta. Men andra problemet ær ju att det ær 25års festen imån. Och pumps ær væl kanske inte det bæsta!?! Næstan alla skorna mina læcker ju in. hmm...

Idag har dagen bara beståt av att jag har varit på en marknadsførelæsning och sedan jobbat med caset. Det ska ju in snart. Uff snart børjar tentorna. Vill inte tænka på det, men men. Nu ska Mr S och jag æta hemma lagad lasagne och se på den norska filmen Izzat. Den sægs vara bra. Ja vi får væl ge det en chans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback