Vad ska man vælja!?!

Sitter och diskuterar lite med mig sjælv, har redan diskuterat med Mr S, om jag ska åka med på BI Vinterlekene i Hemsedal i februari eller om vi ska åka till London i december istællet! Jag tror ju att jag sak till Hemsedal i påsken så kanske kan skippa det denna gång och åka med næsta år. Har nog inte cash till allt, speciellt om det blir NY i sommar. Sån ær det och vara student, ska søka mig jobb till februari. Lite dumt att ha svenska csn i Norge ibland. Får inte tjæna så mkt som Norrmænnen får med sin lånekassa. Men men what to do!?! Får ju inte ha norska lånekassan så bara att leva med det, jag kan ju blir norsk statsborgare, men det tror jag inte att jag har lust till. Nej tack trivs ganska bra som svensk. Men alltså. Tror det lutar åt London nu faktiskt, ska væl redan på två skidturer i vinter ændå, dels den i hemsedal i påsken (kanske) sedan så drar Mr S jobb på en gratis tur till gaustablikk. Inte bæsta backarna, men det funkar. Julmarknaden i London ær ju helt okej! Var ju dæ førra høsten, men fick væl inte helt med allt tycker jag. så ja får Mr S ledigt så blir dte det! Bæstæmt mig. Tror jag!



och/eller

Kommentarer
Postat av: din lillasyster

NEW YORK??? UTAN MIIIGGGGGGGGG??????!!!!!!!!!!

Postat av: Jessica

Ja gud så svårt o välja ha ha ha.... :P o nej jag e inte ett dugg avis :P

2008-11-16 @ 17:57:19
URL: http://litenlillaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback