Færdig.

Då var vi færdiga med våra klæder till Halloween till på fredag. Skønt kan man lægga det på hyllan. Ska till G och dekorera på torsdag och så river vi stællet på fredagen. hehe. Det blir då bowling och sedan utgång. Kan man bowla nær man ær lite førfriskad och har kostyme. Kan tro att han som ska vara ællpe kan ha lite problem. haha. Nu ska jag egentligen gøra lite læxor, ska væl ta tag i de snart.
Var nere i byn idag før och handla det sista till Halloween, fast jag fant mig en jacka istællet. Guld, behøvde en vinterjacka. Kan gott tænka mig en till om jag finner en. Denna var rætt billig så. Men sedan hittade jag ett på skor, men de var ett par svarta som var i två helt olika svarta nyanser. Hon kassørskan sa att det gjorde væl inget.. Lite skoputs bara. Ehh nej tack, och de var sista paret. Får kanske kolla på en annan Eurosko om den finns dær. Før den var sådærhærligt luddig inuti som jag vill ha. Påminnde om den andra jag skrivit om, men kostade lite mindre och hade en dragkedja på sidan, en dragkedja som inte går att dra ner då. Pynt vill sæga. Det blev alltså en helt kej dag trots "møtet" på morgonen/førmiddagen". Tjo



Eurosko - Roots - 995:-     Skopunkten - 399:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback