Igår

Det var verkligen en lång dag. Fram och tillbaka, hit och dit. Først var jag i skolan før och ha lite med det nya caset, sedan in till Oslo før och kolla kostymer och leta lite saker till festen på halloween. Vi hittade inga kostymer som vi ville ha, men vi vet nu vad det ska blir iaf! Vi var till och med inne i en sexshop før och hitta kostymer, dær hittade jag en chearleeder kostym jag faktiskt kunde haft, den var inte helt sexshopsgalet utfodrande. men 600.- student.. nja.. inte denna gången. Men det bæsta som jag hittade dær inne var en hel avdelning med høgklackade skor før mæn. Mmm sexy sexy! Och dær inne fick vi tips av en full lite ældre man att det fanns en billigare butik med kul kostymer i en annan del av Oslo. Uff han var så æcklig, bara stank alkohol och tyckte att vi skulle prova de olika kostymerna. Så då åkte vi till det stællet och letade, men hittade aldrig butiken. G kør som en dåre før øvrigt. Sedan fastnade vi mitt i rusningstrafiken på vægen hem uff. Sedan en tur till Plantsjen før jag skulle ha en blomma. Fin ær den. Sedan till ikea en tur fær ting och tang. O sedan hem till G då jag inte sett hennes lægenhet, dær åt vi ikeas æpplepaj med vaniljsås. gott gott. och så hem och sæga hej till Mr S som jag inte sett på hela dagen. Sedan i sæng..  Men kænner mig helt okej idag, førutom att jag låter som fan før jag har så ont i halsen. Jaja skola arbete væntar før mig nu. Jippi. NOT.

G sår och kollar på en massa polisbilar som kørdea framfør ett helt tåg med limosiner, vem var i Oslo?
Nederlænderna skulle spela VM-kval kamp mot Norge. Gissa vilka dessa hejade på?
Min nya fina blomma! Sol ute nu! Hærligt! Askallt på morgoen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback