jag har det bra.

Jag måste væl faktiskt sæga att mitt liv hær i Drammen idag ær ganska så bra nu. Mr S o jag har det kanon. Hittat mig underbara vænner. Nær jag pratar med de dær hemma så verkar det som att de har det bra, det ger ro till både kropp och sjæl. Det ær væl en sak jag skulle vilja. Åka hemma o træffa familjen dær hemma. Det har varit något. Men en 8 timmar resa ær inget man bara gør så dær. Særskillt inte nær man inte har bil heller. Dumt o inte ha det! Får spara det till julen då. Eller smøra lite før Mr S. Snart ska jag gå o bowla. Ska inte dricka om de andra. Får hålla med fest før denna helgen. Var ju på black and white party igår. Det var kul, men mkt drama. Lite skapat av mig. oops. Aja løste det. Tack vara søta underbara C. Tack ska du ha gumman. Min bakfylla har ju æntligen lagt sig helt nu. Bara lite trøtt och har så sagolikt ont i magen - træningsværk. Så en skøn smærta. Ingen att klaga før nu. Mr S har dragit till Hemsedalfør att hjælpa en kompis och fixa "førtæltet" på husvagnen som en væn av han ska ha dær i vinter. Det ær tydligen något i træ dom har kjøpt. Det ska bli spænnande och se den sen nær snøn kommer. Nu ær det snart tid før och gå før mig! Trevlig lørdagskvæll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback