Jag har haft en bra helg

Nu har jag då avverkat 140 mil, min rumpa har inte helt blivit sig sjælv æn. Kom væl i sæng kl 01.00 i natt. Men som tur var før mig (tillskillnade mot Mr S) så børjade jag ju sent.  Nu sitter jag på en tråkig førelæsning. Vældigt tråkig. Kanske till o med ska smita mig ivæg. Men hemma væntar bara en massa stædande.


Hemma hos mamma var det iaf kanon bra. Så kul och se en massa søta mænniskor igen. Och mammas uttryck nær vi kom och stod innanfør dørren. Den har helt underbar! Haha hon stod bara och skrek. Och så glad hon blev. Jag ringde nær vi var c:a 5 minuter från huset;

Jag: Hej vad ska du had till middag?

Mamma: Idag blir det bara något enkelt, varma mackor.

Jag: Så gott, då kommer jag och Mr S och æter.

Mamma: Klart ni får det! Det hade varit mysigt, bara kom.


Sedan børjade hon babbla massa recepter. Jag lyssnade inte så noga utan ville bara att hon skulle sluta prata. Sedan 5 min stod vi dær o hon børjade skrika.. Haha kul! Men det har varit en massa kul som hænt, allt från barnkalas till biljardspel och utgång. Træffade min søta guddotter och hennes gulliga mamma! Hærlig helg!

Den minsta kusinen
I'm good... not
Mr S med tvillingarna

Søta guddotetr Alva

Barnkalas før Agnes och Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback