kanske lite "o-eco"

men så underbart. Tog mig en VÆLDIGT lång dusch før jag skulle sova igår. Behøvde det. Helt knall! Det ær något jag tycker att man kan unna sig ibland. Kanske får børja køpa ænnu fler papperspåsar o tygvæskar nu istællet, det kompenserar kanske lite? Fick ikke gjort noe skolarbete. fastnade vid de 5 episoderna av Nya 90210. Var faktiskt lite søtt... Men jag ær ju en sucker før denna typen serier o filmer.

                              
                          ovan: resultatet av en lång dusch - hær: væska från forever21.com

Kommentarer
Postat av: din lillasyster

Jag kan ju inte ta några långa duschar, då mitt kallvatten ute i stugan tar slut efter 7min och inne i huset så skriker dom på att dom vill ha tillbaka sin toalett. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback