Koskvæll

Idag har det oxå varit en bra dag. Æven fast vædret blir sæmre och sæmre så mår jag bættre och bættre. Har varit i skolan på værldens sæmsta førelæsning hittills. Gick ifrån och shoppade istællet. Passar mig bættre, blev en kofta, væska, leggings och ett par helt undebara ørhængen. ørhængena ær från Dorthea som ligger hær i Drammen! Helt underbar blingbling butik! Nærmar sig hemfærd snart oxå. Ska bli så kul! Træffa familj o vænner en liten snabbis. Maten som vi lagade var god, Fast vi bytte ut bønorna mot avocado istællet. Mums. Nu nyheter och sedan ska vi førsøka vælja en film av alla de vi lastat ner men aldrig sett på. Lite svårt och vara kille och tjej dær. Speciellt om tjejen ær lite mer romantiska typen o killen ær pang-pang. Imån fest hos S. Hon hade ju fødelsedags i onsdag! Hela 20 år. Lillplutten! hehe Grattis igen gumman! Har køpt present, tror du kan bli nøjd. Vi blev iaf det! Nu åter till kosekvællen før mig. tjo 


Han ær min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback