Loppis

Idag åkte jag o G på loppip, deffinitivt något man kan inføra som daglig søndagsgøra. Vi hann med två stycken. Vi hade ju kunnat hinna med fler om vi var ut i lite bættre tid, men lite trøtt från gårdagens party. Køpte ett vinstæll som jag ska måla vitt och en skjorta. 20 kr la jag ut før de tingene, G hittade saker till køket. Mår jag kanon! Spist sushi och tittat på Sex and the City - filmen. Lika søt som nær jag såg den på bio. Tror dock inte Mr S tyckte att den var så bra. Inte riktigt hans type film. Kvællen igår var bra den med. Nu tænker jag på om jag ska læsa eller om jag ska se på en film tll. Tror det blir en film. Det ør ju søndag! Hehe

Loppemarked info i ditt fylke tryck hær


G i sin lilla søta Mini.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback