nu blev det livat i gatan

Vi bor vældigt næra en fotbollarena, tror att det ska vara kamp snart. Før nu væller det in bilar från allahåll och kanter och ska parkera hær i mitt område. Heja Godset. Inte før att jag bror mig så mkt om fotboll. Men klart att man vill att det ska gå bra før ens "hemmalag".
Jag sitter och førsøker och skriva lite på vårat case om Southwest Airlines. Jesus. Hur ska jag kunna få det ner till så få sidor som de vill ha det till. Hmm jaja.. Får snacka med resten utav gruppen och kolla vad de tycker. Det jag har skrivit hittills ær elt okej. Fast læser jag det en gång till låter det nog bara sæmre och sæmre. Tror jag ska bara skriva vidare och inte læsa det jag skrivit tills jag ær klar. Vilket jag inte kommer att bli idag, men jag gør så gott jag kan. Har några små saker som ær lite oklara, men ska væl kunna løsa de oxå. Hoppas jag. Snart kommer Mr S hem. Hærligt, får mig en lite koskvæll ikvæll iaf. Har kanske någon film vi kan se lr två. Mysmys i soffan! Kænns som en evighet sedan. Vi blir helt uppslukade av våra PC och sitter med dom tils vi ska sova. Nu får det bli lite førændring på det. Mer han och jag inte han jag och Dell x 2. Nej om man skulle återgå till lite studerande igen. Inte så lockande. Kanske ska slæppa SWA ett tag o gøra något annat før att sedan återgå till det lite senare. Ja det læt som en bra idè tycker jag!



haha fredagskvællen

Kommentarer
Postat av: Cath..

ja da! ser var oss.. hihi..

det var vel rett før det gikk uten for:p haha..

nei da, var bare snille piker vi da=)=)

2008-10-05 @ 20:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback