Tråkigt, men lærorikt

Denna veckan blir dt inte så mkt mer gjort æn skolarbeten. Har ju två case + allt annat som ær som vanligt. Jobbar och jobbar, men det tar ju aldrig slut. Jaja, får glædja mig till helgen istællet, hem till mamma! Nu ær jag trøtt, men tænkte jag skulle læsa lite i markandsføringsboken før jag slappar helt av før kvællen, fast slappar man egentligen helt av just nu!?! Jqg kan det då inte, før man blir ju aldrig færdig med något nær man går i skolan. Uff... Bara længe kvar på denna utbildningen! Kanske får sluta och børja på ikea, som alla andra svensker i norge. haha. nej tack.

Vi børjar ju tænka på Halloween klæder då va. G vill ha en modell på kjolen som den dær grøna. fat inte grøn då och ja vill ha lite mer Carrie modell. Tror jag vinner! Hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback