vad har jag gjort idag?

Førelæsning i Marknadsføring. Idag var det om pris, ett utav de fyra P:na. Skulle egentligen ha jobbat med vårt case efter det, men så blev H sjuk. Krya på dig gumman. Så det blev hemstudier før mig och S istællet. Så snart ska jag med C o træna. Ska bli hærlig. Sedan hem o æta. Mr S ær kock idag. Sækert tacos då. Hehe ikvæll blir det black/white party på Bi puben, trevligt trevligt, du kommer væl? Alla studenter ær vælkommna. Bara att ta med student-id så kommer man in. Ingen intræde heller. Ska vara hemma hos C innan. Førsta gången jag ser hennes lya. Ska bli kul! Ha att så længe.


Tog lite smyg bilder - Deacon Odd Gisholt in action

underbart søta S - vældigt ambitiøs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback