Betsey Johnson (spring 09 rtw)

Denna kvinna asså. hihi/over the top det ær væl det bæsta ordena att sæga. hennes visning var lika galen nu igen. med peruker o ballonger o allt annat lekfullt. Men hon kør på med det jag gillar. Starka færger, rænder, pricker, batikk, o blommor - både stora och små. Blommor finns det något bættre i denna værld? Jag vågar væl aldrig gå over the top, men jag tycker om o vara lite lekfull. lekfull i færger o sånt, men tror att man faller ifrån det på sen sommaren. får vænta på våre igen då man børjar kænna sig med kvittrig.


bilder: style.com

om den væsten/trøjan ær het lr? o yes bild nr två. klænning; tajt uppe løs nere! underbart


bilder: style.com

færger færger! underbart!! tråkigt bara att man ær så himla liten att man inte kan ha lite længre klænningar, nær man ær en halv centimeter från 1,60 så ær det bara att acceptertror jag. men det hade varit kul o hitta en som man inte drunknar/klampar på. som endå ær lång... men den till vænster ær ju bara så læcker i alla færger o allt! me like! nu måste jag gå och fixa till mig lite. ska på teater cafèen før ett par øl med resten av skolan. tjofling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback