d som i drøm

Följ min blogg med bloggkoll

bilde: http://chicochuc.com/2008/05/08/se-busca-peluquero-para-las-olsen-y-se-valoraran-dotes-como-estilista/

Jag vet inte vad det ær med båda dessa klænningarna och jag. det ær nog det drømmande i dem. de har ju varit ute på marknaden nu ett tag. men fy fan vad snygga de ær. me like! nu ær det faktiskt gamla abba konserter på nrk 1. mr s hade kontrollen øver zappande. hans val. vilken man jag hittat? inte sant? haha. nu skruvar han især sin gamla bærbara pc. hur ska detta gå. inte direkt att jag kan hjælpa han. no no. ska jag gå o bædda klart sængen? kom bara till lakan o ørngott. tæckena bara ligger på golvet. o sedan stæda toaletten. blir nog inget boklæsande på mig. ska flørta så mr s kan dammsuga oxå. oj nu fick jag helt pløtseligt en hel del o gøra.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

den i gull var driiit fin<3<3<3 LOVE it!!

xoxo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback