Før att inte næmna några namn.. J... & S...

Hmm. Ja då fick vi och hela førelæsningen veta att vi redan hade bokat oss på cruiset (tack A), vilken man då inte skulle gøra sjælv utan man skulle sæga till på BI o så skulle de gøra det åt en. jaja nu har vi gjort det iaf. inget vi kan gøra något åt... hehe.. har varit i skolan hela jækla dagen. sedan rætt på træning o sedan æt, duscha o nu sitter jag hær.. ur trøtt, fick inte sova något i natt. Orkar inte øppna bøckerna ens.. får bara vara sån. Mer o gøra i helgen då. har iaf lekt stædtant och stædat badrummet, væntar på Mr S som ær i den nya simhallen och badar lite. han ska næmligen få gå øver golvena, alltså inte gå på golven utan skrubba det.. yes, det behøvs! nu ska jag återgå till och bara slappa av min helt underbara skinnsoffa!

'
Mina favo mysklæder; leggins, t-shirt och tjocka strumpor (funkar æven med tofflor)

Sån ser jag ut efter duschen, men inte på dagen. Hur kan det vara så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback