helg

Uff før en helg. fredag alkohol o lørdag alkohol. men tog det vældigt lugnt i går så idag mår jag helt ok. idag ska jag bara fixa lite småpengar så jag akn tvætta klæder imån på morgonen. 10:- per tvætt. och 1:- per halvtimme man ska torktumla! ska æven flytta fram soffan. ska sætta två hyllor/vitrinskåp dær bak istællt, tavlan åker fram brevid tv:n. frukost nu. blir nog lite rostade mackor bara, kanske ska lyxa till det med oboy oxå hehe. lr kanske kaffe. kaffe blir det nog. frukost, sedan måste jag læsa.


gårdagens: jeans; tiger of sweden, linne; Mango basic, jacka; ellos, sko; din sko

lægg mærket till tavlan bak. den har faktiskt mr s målat.. duktig! o sedan har jag fått igenom att i skulle ha ett lila sofbord, rætt nøjd med den oxå! as fin. bara en matta oxå. (sorry før kass kamera, bara den som sitter i pc:n. har inte fått tillbaka mig gamla som ær på rep.længtar!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback