in black

Dagen før svart. Kommer fler.. Sov lite længe idag oxå, skulle ha hunnit med och læst lite, men nu ær det førsent. Lr kanske jag hineer ett kapitel lr så.. Men nu borrar och bankar de o sånt skit hær i blocket. Buu... borde inte vara lov nær jag ska førsøka o læsa. Igår avsløjade Mr S något till min førskræckelse. Han ska børja med badet, kanske redan till helgen. Oj oj oj.. køket kommer att bli min bæsta væn, zinken.. fy fan vad det kommer att se ut hær .. længe. Før længe. Bli till och børja træna mer o duscha dær. Sedan har vi ju faktiskt ett par vænner eller så. tror jag!?! Men tror att det blir næsta hel istællet. Ska førsøka jobba før att det blir det! Vet inte varfør jag vill det. Men tror det ær bæst før han! Nej nu ska jag snart till skolan. bedriftsekonomi.


Hm my friend, utom linne under från Mango och bælte secondhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback