klænning på fredag - yes

men vilken?? hade gærna sett att någon utav dess fanns i in garderob till fredag, men det ær væl inte aktuellt. ibland ær det inte alls bra o vara student, men många stunder ær det førbannat kul!

ASOS Chiffon Corsage Babydoll DressASOS Tiered Hem Prom Dress in the style of Victoria BeckhamASOS Satin Pleated Bow Dress in the style of Cameron DiazASOS Bow Front Bandeau DressEucalyptus Contrast Sash Gathered Prom DressUnique Boutique Gathered Pleat Boned Prom Dress
samtliga från asos.
ja som ni ser, kan jag tænka mig på vilken klænning som helst utom de i min garderob. vældgt mycket svart-vitt før mig nu. o blått. Det ær vip/penklædsel som gæller på fredag.. hmm.. yes, detta ska vi væl fixa nu oxå..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback